Sömnbrist :-(

Nu har det varit ett par jobbiga nätter. Natten till fredag somna jag 4, vakna 6 av Alice som ville in till oss. Lyckas få sova till 9. Hela dagen var jag som en zombie. Min förbaskade ångest spökar alltid till kvällen o då kan jag ej sova. Natten till igår hade vi värsta åskväder o det är jag livrädd för speciellt nattetid. Natten till idag var bättre. Fick sova lite mer. Har ju en liten kott i magen som inte alltid vill sova utan ska busa om nätterna. Ej van vid det då Alice var så lugn i magen. Nu ska vi försöka vila en stund. Ska senare försöka skriva lite brev o lägga ut lite mer kläder på tradera o fb.

Kommentarer
Postat av: Lina

Milo är också inne i en period då han vill sova väldigt mkt inne hos oss, och han ligger inte stilla när han sover om man säger som så. Han är verkligen ÖVERALLT i sängen. Så vissa nätter blir det inte mycket sömn för vår del i heller. Vem har sagt att det är lätt att vara förälder? hehe ;-p

2011-07-24 @ 13:45:43
URL: http://www.fruengkvistsliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0