Kanondag för Alice

Natten till idag var inte kul somna först 4.30 vakna sedan före 8 av Alice. Då var hon pigg men inte mamma, satte henne framför playhouse disney så jag fick vila en stund till. Hon åt smörgås o drack saft som jag hade ställt på bordet efter tagit alvedon inatt. Alvedon gjorde jag fick sova, vilket inte verkar ge samma effekt inatt tyvärr. Henke hämtade iaf vår nya bil på eftermiddagen. Sen åkte vi ut till min morbror i deras stuga. Även min kusin kom dit med sin kille. Kul att träffa dem blir inte så ofta. Alice hade inte tidigare träffat min kusins nya kille ändå tog hon till sig honom direkt. Vi fika lite sedan tänkte de fiska lite så Alice tog min kusins kille i handen o gick. Alice tog sitt första bad för i år i ullvettern tyckte det var skönt. Själv tyckte jag det var kallt. Mamma fick ta över istället. Sen när hon skulle uppe blev hon galen. Grillade korv innan vi åkte vidare till svärmor för att visa bilen. Där ville Alice gärna stanna hos farmor en sväng men klockan var närmare 21 så bara åka hem. Hon fick bada o sen i säng. Helt slut efter idag. Önskar en annan kunde säga detsamma. Just nu känner jag av min foglossning vid blygdbenet kan knappt röra mig i sängen. Bara 64 dagar kvar måste tänka positivt. Hoppas få sova nu tänkte lägga upp lite bilder på Alice de närmsta dagarna. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0