Flytt

Nu är allt så gott som klart med flytten, är lite småplock kvar och gardinner. Men det får bli en annan dags problem. Ska försöka att lägga mig snart då jag är så himla trött, är bara rädd jag inte ska kunna sova inatt heller. Oroar mig alldeles för mycket för min graviditet. Hade trott jag skulle vara mer lugn denna gång när jag vet vad jag har att vänta mig. Jag är bara så rädd att bebisen ska komma före vecka 36 för då måste jag föda i Örebro och det klarar jag inte av. Har ju mina barndomsminnen därifrån.
En pappa som inte riktigt handlade som han skulle. Har en lillebror som fick feberkramper som barn, då jag var runt 4 år trodde min pappa att jag fått det eftersom att jag fick hög feber. Det han tyckte var det bästa att göra var att köra mig till dåvarande RSÖ nuvarande USÖ i Örebro för observation, bara det att han lämnade mig ensam där. Mamma kom nästa dag för att hämta mig och var helt yxtokig hur han kunde lämna mig ensam där. Efter det har jag alltid haft svårt för sjukhus. Ambulanser var länge oxå ett orosmoment eftersom att brorsan åkte det ett par gånger oxå. Jag fick aldrig följa med utan lämnades hos pappa.
Ska väl försöka att sova, får alltid så ont i magen till kvällen men är lite foglossningar har jag konstaterat om jag gjort mycket under dagen. Sen har jag en sådan klåda på ett ställe under höger bröst att jag blir galen. Har en tid till doktorn på onsdag för att diskutera fortsatt sjukskrivning och klådan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0