Ångest

Har sån fruktansvärd ångest varje kväll nu när ska sova. Vet ej varför men går bara inte sova. Får ont i kroppen, klåda, illamående, fryser, hjärtklappning eller ont i bröstet. När det sätter igång är det kört att sova. Oroar mig alldeles för mycket under denna graviditet till skillnad mot när jag vänta Alice. Nu vet jag hela tiden vad jag ska känna. Besökte parken zoo med mamma, Alice o Henke. Tror det kan blivit för mycket spänt mig hela dagen. Var så trött när vi åkte hem men våga inte sova då jag ej skulle få sova inatt men det hjälper inte ändå. Tyvärr hade vi inte turen på vår sida att se så många djur. De flesta gömde sig. Alice var nöjd med dagen. Trots hon vakna 6.15 imorse o endast sov 20 min på dagen somna hon först när vi kom hem o fick henne i säng. Nu vill jag oxå få sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0