Sjukskrivning

Fick ju förra veckan medicin för min magkatarr men den medicinen har inte alls varit till någon hjälp. Nu är jag helt utmattad och har ingen ork eller lust till något. Medicinen har gjort att jag tappat aptiten totalt ett par dagar och fått tvinga i mig mat för att inte vara utan, mestadels har det blivit smörgås. Det enda jag kunnat dricka i princip är vatten.
Pratade med en doktor igår på jourtid som lovade mig en läkartid eftersom att jag mår som jag gör, när jag sedan ringde idag hade han bara beställt ett prov på magsårsbakterier.... fick i alla fall komma iväg nu i eftermiddag. Förutom magsårsbakterieprovet så togs en hel del andra prover, skönt det, för att utesluta något annat.
Imorgon ska Alice i alla fall äntligen få gå till dagis efter nästan 3 veckor hemma, tror hon ska bli glad. Trodde vi skulle till dagis igår när vi besökte vårdcentralen för hennes del.
Nu ska vi väl ändå bli friska båda två hoppas jag med min nya medicin jag fick idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0