Provsvar gav inte det jag trodde

Igår ringde då doktorn med mina provsvar, blev lite förvånad att de fått svar så fort.
I alla fall så visade provsvaren att allt såg bra ut med njurar, lever, blodvärde och blodkroppar. Det de istället hittade var att jag har förhöjd ämnesomsättning vilket de inte kan svara på förrän jag tagit mer prover, som jag ska upp till vårdcentralen och göra om en liten stund.
Igår fick Alice komma till dagis för första gången på nästan 3 veckor och jag har inte sett henne så glad på hur länge som helst. Det hade gått jättebra på dagis hela dagen och inte ens en protest när pappa lämnade. Hon hade kramat honom frivilligt, vilket hon sällan gör, sedan sprungit in på dagis.
När jag hämtade henne var hon jätteglad då oxå, vi besökte mormor en sväng på hennes dagis. Det tyckte Alice var kul, fick nästan inte henne därifrån. Sen däcka hon utan ett enda ljud runt 19.30 och sov till 7.25 imorse.
Själv önskar jag att jag finge må bra snart. Känner mig pigg och utvilad när jag vaknar, sedan när jag varit uppe en stund är det kört. Vet inte vad jag ska göra snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0