Bara en vecka kvar :(

Ja den här sommaren har gått alldeles för fort vill jag mena. Nu är det bara 1 vecka kvar till dottern börjar dagis igen. Ska bli skönt komma in i normala gängor, men kommer att sakna Alice här hemma ändå.
Ska ju själv gå hemma resten av tiden vad det ser ut som. Är nu sjukskriven till den 14 augusti sedan ska jag ansöka om havandeskapspenning, om jag nu blir beviljad det. Annars får vårdcentralen fortsätta att sjukskriva mig. Finns inte en chans jag ska orka med att jobba de sista 5-6 veckorna då jag inte orkar så mycket nu. Fast på något konstigt sett har jag en massa adrenalin i kroppen som bara är där. Sover ju skit om nätterna. Inatt somna jag väl runt halv fem och vakna före åtta. Jobbigt är det ändå. Brukar slumra en stund på dagen. Brukar sedan vara trött vid 6-7 men då kan man inte lägga sig. Alice somnar ju inte heller förrän framåt 21 på kvällarna och ibland senare.
Imorgon ska vi iväg och köpa spjälsäng, sedan är det inte så mycket kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0