6 veckor kvar

Hjälp var tar tiden vägen? Nu är det bara 6 veckor kvar till beräknad födsel. Själv tror jag han kommer titta ut runt den 10-11 september. Se om man får rätt, lyckades pricka rätt med Alice. Har ju börjat känna av en del förvärkar nu om kvällarna. Svårt att sova är det oxå. Kan bara ligga på vänster sida, sen blir man så spänd i höger istället. Ligger jag på höger blir det vilda protester i magen. Förra veckan började allvaret igen för Alice o Henke. Alice tyckte det var jättekul med dagis igen hade verkligen längtat dit. Hoppas bara hon ska hålla sig frisk nu när det snart är dax. Tror hon börjar förstå hon ska få ett syskon. Brukar peka på min mage o smeker på den ibland. Lät henne känna en dag när han sparka men det tyckte hon var otäckt. Kan jag oxå tycka ibland speciellt när man ser en fot eller ben sticka ut. Längtar tills det är över även om det får dröja minst 2 veckor till för efter det får jag föda här i Karlskoga vill inte ligga i Örebro då jag har sån sjukhusrädsla. Ska väl försöka sova även om jag inte kan blir alltid så orolig o spänd till natten. Sen lever det extra i magen ibland så man inte kan sova för det! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Kärlek och Styrka

Lycka till med bebis :) hittade din blogg hos ensammalejonmamman. så jag ville kika in och lämna en kommentar. massa kramar

2012-04-03 @ 14:18:11
URL: http://minkarlekochstyrka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0