Spökeri

Det verkar spöka hemma hos min mamma för imorse när hon hade varit på toa kom hon tillbaka till sängen och hitta en kanin kott. Vi fick ta bort Ior i december och sedan dess har mamma städat sängen ett antal gånger men ändå låg det en kott där som hon inte hade sett innan. Riktigt otäckt, för det kan jag tycka tyder på att Ior faktiskt är där och spökar för mamma. Han är så saknad av oss alla.
Idag har jag varit riktigt duktig vill jag mena. När jag gick upp vid halv nio körde jag igång med att städa vårt sovrum. Åt frukost efter att jag plockat upp allt på golvet och sedan damsög jag. Var så skönt när det var gjort.
Tog sen en tur till Karlstad med mamma för att leta lite kläder som inte fanns här i stan till Alice som jag gärna ville ha. Det blev dessa tre grejor till Alice idag:
Blev även detta från Ikea till Alice
När mamma och jag kom hem mötte vi upp Alice och Henke som var i doktorsparken. De hade tidigare varit hos farmor och sedan ätit på Mcdonalds. När vi lekt en stund i doktorsparken åkte vi vidare till en lekpark i Carls Åby men där var vi bara en kort stund innan vi åkte och handla på ica.
Skulle tvätta när jag kom hem, men Alice ville vara ute så Henke fick bära ner tvätten och jag tog det därifrån. Hon cyklade lite trehjuling och lekte i sandlådan. Ska försöka lägga upp lite nya bilder på henne här. Har bara inte laddat upp dem i datorn än... ska försöka göra det i veckan som kommer.
Nej nu blir det snart refrängen är jobba imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0